2 månader kvar :)

HEJ IGEN :)

nu har jag fått mina ef buddyisar eller vad man ska säga. hahha.
det är mejl adresserna till andra som ska åka samma kurs som jag, alltså till torquay den 16 juni international.
det är verkligen ett jätte bra sätt att lära känna folk innan om man tex. åker själv, så känner man sig inte lika osäker.
alla verkar jätte snälla och jag ser fram i mot att träffa dom på riktigt.
föra året så var jag på språkresa på malta fast på junior och jag åkte med min syster.
då hade jag en ef buddy som hete Sara ( hon på bilden).
hon, jag och min syster blev verkligen hur bra kompisar som helst, som systrar och vi har träffats igen efter språkresan , trots att hon bor långt bort.
image16

Kommentarer
Postat av: Carro barro

gud vad kul att du ska åka till Torquay i sommar, jag var där förra året och hade såååå kul! Du får inte missa Ef discot som är det roligaste!

2008-04-16 @ 16:02:56
Postat av: Emma

Jag ska också till Torquay i sommar, samma datum:P Hoppas att vi ses på plats:P:P

2008-06-11 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0