Fredag.

hej igen :)

redan fredag idag, veckan har gått sjukt fort, känns som att det var tisdag igår.
jag skulle följt med min syster på håkan hellström idag men jag stannade hemma och hoppade på stutsmattan med min ena lillebror, han skrek GAAH!! hela tiden och trodde att han var värsta ninjan :P
jag är inget stort fan av håkan ändå, visst han har bra texter men låtarna är lite för lungna för mig.
men om tex. espace the fate kommer till stan, let me know ;)
jag hade tänkt att gå på metal town i sommar men nu ska jag till england istället, inget dåligt utbyte menar jag ;)

England har ju faktiskt en hel del musiker också six pistols, the who, the clash,,, fast det är ju gammla band,
nyare artister är ju mer amy winehouse, robbie williams, baby shlames, och typ hur många mer som helst !
en av dom största arenorna är Wembley Arena som det ofta är någon konsert på.
det finns många festivaler också en av dom är Download Festival som har sjukt många bra band, upp i mot 75 rockband spelar där under 3 dagar ,
rena drömfestivalen för mig, dit måste jag bara åka någon gång !!!

image27



ha nu en bra fredag kväll allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Har kollat in din blogg nu :D

2008-04-25 @ 21:52:38
URL: http://Nygren23.blogg.se
Postat av: Sandra

Hittade hit till din blogg genom ef.se och måste säga att jag kommer absolut följa den!

2008-04-26 @ 01:45:13
Postat av: Sandra

Såg precis också att vi är lika gamla, coolt, haha. Om jag också kunde åka på språkresa, men vill dock inte åka själv så väntar nog tills 2009 då några av mina kompisar förhopppningsvis ska åka :)

2008-04-26 @ 01:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0