Onsdag.

Idag så har jag gjort ett försök att gå in mina ballerinaskor, och jag får alltid samma skoskav varje år.
nu får jag gå tillbaka till conversen ett par dagar till och lagra med massa plåster.
tiden går så himmla fort nu, den känns som att det var igår jag satt och sa till pappa att det här skulle bli den tråkigaste sommaren någonsin, och nu är det bara 54 dagar kvar tills att jag åker !
det här kommer bli den bästa sommaren någonsin !!

Jag har iallafall varit och en sommar klänning idag, trots att jag hade lovat mig själv att spara alla pengar tills jag åker, att spara är verkligen inte min starka sida ;)
Nu ska jag gå och kolla på grey´s anatomy, ha det bra allihopa !


image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0