Onsdag.

glad valborg :)
eller vad man nu säger, haha.
den enda dagen man ska fira att våren har kommit så börjar det regna,
men när jag och min syster var i stan och fixade några grejer på modellink så var det fint väder och det stog en gubbe och sjöng massa vår låtar ute på gatan, jag fick 3 st pins av henne som sitter på min väska nu :)  

hon är faktiskt den jag tror att jag kommer sakna mest, vi har liksom aldrig varit ifrån varandra mer än några dagar, jag har ju varit borta från resten av familjen och kompisarna förut, tex. förra sommaren.
men då åkte vi ju tillsammans.
nu ska hon också iväg, fast hon åker 3 veckor innan mig så vi kommer inte att se varandra på 6 veckor.
vi gör det mesta tillsammans, har samma humor och hon är min bästa vän, så att vara ifrån henne i 6 veckor kommer att bli väldigt svårt.


image42



Men när man väl är där nere så brukar man inte tänka på det så mycket för det händer så mycket annat.
för mig så var det nog den 3-4 dagen som var jobbigast, medans för någon annan så var det jobbigt dom första dagarna, det är helt olika.
Men man är ju inte ensam om att sakna sin familj och sina vänner för alla är ju ifrån dom där nere, därför kommer man nära varandra på ett helt annat sätt, man blir som en egen liten familj.
det som var absoult mest ledsamt på hela språkresan var att åka därifrån, alla grät och kramade varandra tusen gånger, även om man pratar mycket med varandra efteråt också så blir det ändå inte samma sak.
men det är bra att reunion party finns, då får man träffa alla igen och ha kul.
jag kan inte fortfarande inte riktigt fatta att jag ska få göra det här en gång till nu, det känns ganska overkligt men ändå så längtar jag så himla mycket.
och det är faktiskt bara 47 dagar kvar tills att jag sitter på det där planet, på väg mot den andra gången jag ska få uppleva ett av mitt livs största äventyr...


Kommentarer
Postat av: evelina

hej, jag var oxå på samma ställe som du förra ååret. va så himla mysigt på malta! ska ditt igen igår :)

2008-05-04 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0