18 augusti



nähä, jag forskade i vart alla hade tagit vägen och jag kom inte fram till någon ting :)
så jag slängde på mig mina lovely jeans shorts, ett linne och mina raybans look-a-like och gick ner till ica och köpte
nyaste glamour, sofies mode och häägen dazs strawberry cheescake (
dock så är det gammla exemplar av tidningarna på bilden), så nu är jag nästan pank, hahah, snaaaart får jag barnbidraget.
och, ojojoj , vad mycket snygga kläder det finns !!!
och dom hade lyckats få med många av dom i mina 2 nya tidningar,
nu ska här planeras ,
hahaha
sen så försvann solen och det blev kallt, så jag satte mig i soffan, åt pasta sallad och kollade på christine och gammla avsnitt av vänner.
jag älskar dom programmen !!!
ibland så är det så himmla skönt att bara vara ensam och göra vad man känner för hela dagen
så,, 18 augusti, 2 dagar innan skolan börjar,
turn out to be a pretty good day after all.

Kommentarer
Postat av: Emme

September? Inte augusti? ;)

2008-08-19 @ 00:04:28
URL: http://angelofsorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0