: *




i lllöööövvveee you <3

idag har jag varit med filippa & rebecka, eller har och har, jag är fortfarande ;)
hahah, vi klädde ut oss och gick ner till ica och köpte en bytta glass som vi satt och åt på en bänk. m,m
mysigt värre.
det är så roligt att träffa kompisar man har haft sen man va liten,
jag är så glad att vi har hållit kontakten fast än att det var snart 4 årsen jag flyttade.
det är vårat gäng
POLKA INDIANERNA,
fast ph ska vara med också ;)
dom är bäst och jag har alltid väldigt väldigt roligt med dom,
mer uppdateringar och svar på frågor kommer imorgon,
känns ju inte så jätte kul att sitta med det när dom är här om ni förstår vad jag menar ;)

ha det bra så länge : *
kram naomi

Kommentarer
Postat av: Johanna Björkdahl

Hej Naomi, mitt namn är Johanna Björkdahl, jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Kan du skicka din mail till mig? Med vänlig hälsning Johanna

2008-08-15 @ 09:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0