frågor & svar

Ska du åka på språkresa nästa år också?
svar:
inget planerat.
men jag skulle jätte jätte gärna vilja åka nästa år också, usa är mitt dröm ställe att åka till :D
fast 3 år i rad är ju nästan för bra för att vara sant.
men som sagt jag skulle inte ha något imot det presic ;)

Var det roligt på språk resan?
svar: 
JAAA !!!
det är helt underbart, fantastiskt roligt.
om du menar roligt skratt roligt så kan jag ju säga att jag fick träningsvärk i magen för att jag skrattade så mycket,, så det är jätte bra träning ;)
 
Är där någon som tar hand om en väl? Eller är man själv?
svar:
självklart så är det någon som tar hand om en.
framför allt så är det ju dina ledare som tar hand om dig där nere och som du kan ringa/prata/eller på något sett kontakta när som helst när du är iväg på din språkresa.
sen så kan du även vända dig till ef kontoret här hemma i sverige och ef kontoret på din kursort.

så du behöver absolut inte känna att du är iväg "själv" där nere.

Hur länge är man på språkresa?
svar:
på dom flesta kursorter så kan man välja om man vill åka 3 eller 2 veckor,
till usa och australien så åker man dock alltid iväg i 4 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0