frågor & svar,

 jag undrar bara om det är många 14-åringar som åker till USA eller är det oftast äldre?
svar -
mm, jag har faktiskt ingen anning om jag ska vara ärlig :S
jag ska ta reda på den frågan,
om jag fick gissa så tror jag att det är blandat mellan 14-18 presic som på dom andra resemålen,
men som sagt, jag återkommer om det :)

Jag hade tänkt åka på språkresa med ef nästa sommar. men undrar om de flesta brukar åka men en kompis eller
utan?
svar 
- det är faktiskt fifty fifty,, alltså hälften :P 
jag har ju provat både att åka med min syster och själv.
men det är faktiskt lika många som åker "själva" som med en kompis :)


tack så mycket för alla som har tipsat om viktiga frågor här på bloggen, fast mest på msn och via mail.
och tack för allt berömm för bloggen m.m
ni är så söta och snälla !


Kommentarer
Postat av: anonym

Tjänar du pengar på din blogg?

2008-08-11 @ 22:56:22
Postat av: Undrande

Är åldrarna blandade när man åker på utflykter och vid utflykter eller är man bara med folk i sin egen ålder?

2008-08-12 @ 17:47:23
Postat av: fanny

när du åkte till torquay, åkte du på classic eller international ?

2008-08-22 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0