frågor & svar

när du åkte till torquay, åkte du på classic eller international ?
svar -
jag åkte på international i torquay, och classic i malta

får man ta med böckerna hem?
svar -
yes, skolböckerna får man ta med sig hem igen,

när man åker till malta kan man ha, bankomatkort bara då med sig som man har laddat med pengar? Jag menar man kan ju ta med sig pengar i handen men är det bättre att ta bankomatkort än lösa pengar?
svar - jaa!!, herregud du kan ju inte ha med dig alla pengar i kontanter,
till den första dagen innan ni har koll på var bankomaten ligger så kan det vara bra att ha med sig lite kontanter.
men du får ju absolut ha med dig ett bankomat kort.
jag hade forex global cash med mig båda gångerna, du kan läsa mer om det
här.
eller så kan du bara ta med dig ditt vanliga bankomat kort,

Hur länge tar flygresan till Malta från stockholm och mellan landar man?
svar -
hmm, jag kommer inte ihåg, ska kolla upp det,

och en lite konstig fråga fick du sitta bredvid din syster när ni åkte till malta? på flyget menar jag?
svar -
yes, det fick jag.
då hade vi "bestämmda" platser i flyget, när jag åkte till england så var det inte det.

 när får man hem biljetterna till flyget innan man åker?
 svar - flygbiljetterna får du av ef ledarna på flygplatsen :)

måste man ta nån spruta innan man åker?
svar - 
nej.

är ni 10 st i eran familj?
svar -
hahah,
jag har 4 biologiska syskon + fosterbarn och helgbarn.
3 fosterbarn som bor hoss oss hela tiden så på vardagarna utan kompisar så är vi 10 st.
men vissa helger när dom barnen som kommer på helgerna kommer så kan vi vara 14 st.
sen så är det nästan alltid någon kompis till någon hemma också,
men jag kallar ju fosterbarnen och helgbarnen för mina syskon.

Kommentarer
Postat av: B S

var nånstans i england var du på språkresa?

2008-08-24 @ 19:41:50
URL: http://brittasimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0