I need your help guys,

alla rubriker på dagens inlägg har blivit på engelska :S
jag känner mig väl helt enkelt lite engelsk idag?
hahaha,

men jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med en grej.
oavsett om ni har åkt på språkresa, ska åka, funderar på att åka eller vad som helst,
skulle inte ni kunna skriva,
den frågan ni helst vill ha svar på när det gäller er språkresa?
eller frågorna också för den delen,
jag ska nämligen sammanställa en liten grej till ef med några av dom vanligaste frågorna från dom som åker,
alltså ni,
så snällasnälla kan inte du bara skriva den du tycker är den viktigaste frågan, eller den du har funderat mest på,
eller funderade på om du redan har åkt eller fått svar på den.
då skulle jag bli glad :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskade resedagboken från malta och torquay.

man fick svar på mycket,

fast det kanske inte räknas som fråga :S

2008-08-10 @ 11:47:16
Postat av: Louise

Heej, jag undrar bara om det är många 14-åringar som brukar åka till USA eller är det oftast äldre?

Tänkte nämligen åka dit:)

2008-08-10 @ 22:45:46
URL: http://viduvet.blogg.se/
Postat av: Louise

Heej, jag undrar bara om det är många 14-åringar som åker till USA eller är det oftast äldre?

Tänkte nämligen åka dit.

Kraam

2008-08-10 @ 22:47:04
URL: http://viduvet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan :)

Jag hade tänkt åka på språkresa med ef nästa sommar. men undrar om de flesta brukar åka men en kompis eller utan?

kramkram<3



föresten kolla göra in min blogg: www.misssun.devote.se

2008-08-11 @ 20:05:01
URL: http://misssun.devote.se
Postat av: bellan

Hej, Här kommer några frågor som vi funderade på innan vi bokade vår dotters språkresa till USA nästa sommar med EF: - Vad är bäst; värdfamilj eller det andra boendet? - Är det lätt att få kompisar om man åker själv? - Hur mycket pengar går åt? Hoppas att du har användning av frågorna. Jag tycker att din blogg har varit toppen och du har varit jätte duktig på att uppdatera och svarat på frågorna. Vem vet kanske hamnar du i USA nästa år du med!!!

2008-08-11 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0