it´s raining colour drops.



båda t-shirtarna 279 kr tshirtstore.se.

herregud vad det regnar.
kanske det regnar så mycket att man inte kan gå ut imorgon och så får vi sommar lov 2 veckor till?
eller inte,,,
men det kanske är bättre att bara få det första avklarat.
imorgon börjar vi klockan 1, men sen så måste jag gå upp klockan 7,
KLOCKAN 7 !!!
jag har inte förberett mig tillräckligt mycket mentalt för det här,,
ni märker väl hur snurrig jag är ?
igår så skrev jag ju att det var september :S
ojojoj.
alla oförberedda prov - here I come !


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hittade den oxå på tshirtstore....Jag var inne å deras hemsida tshirtstore.se de har startat en bloggså man kan tycka till om deras grejer direkt till dom..de e cool/fia

Fin sida föresten!

2008-08-21 @ 08:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0