lördag.

idag har det varit släktkalas för mamma och maxi, eller maximilian som han heter.
dom fyller år idag också, yes, hon födde honom på sin födelsedag.
den bästa födelsedags presenten hon någonsin fått brukar hon säga.
det var fint väder så vi satt ute hela tiden och åt massa skaldjurs grejer.
soppas, kräftor, smörgås tårta, och hela köret.
det var mysigt.
maxi fick ett blåsrör och ett luft gevär.
så dom stog vi och sköt med ganska mycket.
ferenc ville bli skjuten i rumpan med luft geväret, haha, det blev han ;)

nu sitter jag och kollar på cold case och tänker på att jag måste fixa det här med dansen som börjar den här veckan.
det ska bli hur kul som helst att komma igång igen efter sommarlovet.
imorgon hoppas jag att det blir dåligt väder så att jag kan sitta inne och slö i mys kläder,
förberedda mig inför skolan liksom, haha

see u :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0