my precious.

ååhhhhhhh.
om allt går som planerat,
alltså om dom inte ringer och säger att den är slut , så dansar jag runt i den här snart.

jag hoppas hoppas verkligen att den finns på lager nu.

är den inte helt underbar?
mmh, jag älskar den redan och jag inte ens provat den,
okej, det är en nackdel, jag hoppas att den passar också ;)
det här är alltså den underbara klännig som jag beställde från
chicy.se idag.
för 399 kr blev den min, i dyraste laget för mig kanske, men jag kunnde inte låta bli
å andra sidan så är det ju nada om man gemnför med den "
riktiga" klänningen från miu miu som kostar snusk mycket.

 
min framtida klänning


 
den "
äkta" från miu miu


Kommentarer
Postat av: Felicia Nyrgren

Spana in www.modekungen.se, underbar sida!

2009-07-02 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0