my throat burns.

god morgon sweeti pies,

idag så har jag inte gjort någonting hittills.
det är sådär dåligt väder, solen skiner inte iallafall.
jag har grymt mycket halsbränna och är seg,
så jag hoppas att det börjar regna eller något så att jag har en ursäkt till att bara kolla på film och slö hela dagen.
haha, don´t tell anyone ;)

ni som ska på reunion partyt och inte har beställt biljetter en måste verkligen göra det idag efter som att det är sista dagen idag, läs mer om hur du beställer och mer  
här,
ååh, det ska bli så himmla kul !!
jag längtar till den 27 !!!

nu ska jag ta på mig en stor tjocktröja och lägga 1000 bitars pussel ,
see u :*



come home - one republic  (inte det riktiga videon)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej jag ska på partyt

men är det ett party eller

bara återträff?

2009-09-26 @ 17:14:40
Postat av: Anonym

hejhej jag ska på partyt

men är det ett party eller

bara återträff?

2009-09-26 @ 17:14:42
Postat av: Anonym

är det ett party med ljus och sånt

eller baraåter träff

2009-09-26 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0