thank god it´s friday.

vaaarrrffööörrr gick jag inte in på david&goliath när vi var i london?
när vi åt i london första dagen på resturang så låg den presic brevid deras affär, och då menar jag presic brevid!
men det var så himmla knök fullt på gatan efter som att det var helg så våra ledare ville inte tappa iväg oss presic innan vi skulle gå in och äta, jag förstår dom, men endå,, vi nära var vi.
hahaah, jag och patricia beklagade oss en hel del över det ;P

men det är fredag !
i´ve been longing for you all week.
fint väder är det ju också.
en dålig grej är ju att på ena sidan där uppe i munnen så har mitt tandkött skafts upp och det gör svinigt ont,
så nu jag kan jag knappt äta eller dricka för det svider.

kul att det blev lyckat på bilddagboken iallafall, ojojoj vad många besökare jag har haft, helt sjukt mycket.
och massa kommentarer och frågor på msn har jag fått, riktigt roligt.
fast nu är annonsen borta.


Kommentarer
Postat av: sophie,,

vet du när man får resultatet av proven? kram

2008-08-30 @ 17:15:56
URL: http://soppelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0