tisdag & kelly knox

hello allihoppa,
idag har jag varit i skolan, oväntat va?
och hoss tandkläkaren, så nu har jag munnen full med banan lack.
sen så har jag inte gjort så mycket mer,, dagen är ju inte slut än ;)
fast det var en riktigt seg dag i skolan med massa lektioner som aldrig verkade ta slut..
till något mycket roligare, eller coolare.
kelly knox vann marie claires modell tävling för personer med funktions hinder och har nu slagit igenom.
hon föddes utan vänster underarm.
det är ju så grymt coolt att hon inte ser ut som alla andra och endå har lyckats med det hon vill göra,
i en branch där det endå är ett ganska enformigt utseende.
som jag har sagt förut, så tycker jag att det är grymt med människor som vågar stå på sig och kämpa för det dom vill, och framför allt vågar stå för vad dom tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0