torsdag.

hejhej,
har ni haft en bra dag hittills?
själv så har jag varit ute och plockar mossa och skärt massa rötter i skogen.
hhaha, i strumplästen, 3 lager tights och en stor skjorta,
inget för den som är rädd för att bli smutsig alltså, min mamma bara skrattade åt mig när jag kom hem,,
lite smutsig var jag väl :P
vi ska ha mossan till våran trädgård om någon undrar,,
sen så brottade mina bröder ner mamma, som ropade på hjälp från mig och min syster,
men vi kom bara och hällde vatten på henne, hahah
nää, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
lägga upp bilder från
torquay på bilddagboken kanske,
jag vet jag vet, jag säger det hela tiden, men det är presic som med mitt rum,
jag tar lite i taget :P
men innan den 14 augusti  så lovar jag att alla bilder är uppe, det är bara 1-2 dagar kvar så nu det ska nog vara klart innan den 14,
naomi´s bilddagbok.
föresten, ni glömmer väl inte bort att beställa eran språkresa inför nästa sommar innan den 18 augusti,
man får ju 2000 kr rabatt + 500 om du har åkt innan med ef.
så passa på ;)

jag har ingen passande bild, så det för bli,,,, den här xD
btw, det här är mitt inlägg nr 200 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0