reunion och rabatt

fatta att det redan är augusti :O
jag tycker att den känns som att det var nyårsafton nyss, haha,
och änu mer känns det som att det var igår jag bokade min språkresa, stog på flygplatsen och sa hej då till min familj, var 3 veckor i torquay, sa hej då till alla nya kompisar och sen sa hej till min familj igen :P
men endå känns det som att det var länge sen jag träffade alla nya kompisar som jag träffade där,
det känns som nära och långt bort om ni förstår vad jag menar.
men om tiden går så här fort så är det ju snart
reunion party och då får jag träffa alla igen :D
eller, svenskarna iallafall :D
på tal om augusti,
om ni inte redan har beställt er språkresa inför nästa sommar, 2009, så får ni inte missa att göra det innan den 18 !
augusti alltså ;)
för om du gör det så för du nämligen 2000 kr rabatt och ytterligare 500 om du har åkt innan med ef !
inte illa va?

(bild från reunion party)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ska du åka på språkresa nästa år också?

2008-08-01 @ 18:25:21
URL: http://randigkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0