segt?

HEJ !
det har varit lite segt här på sista tiden,
jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om,,
det finns inte så jätte mycket att skriva om språkresan nu för tiden, fast jag funderar på att lägga upp bilder på skol böckerna som man där, efter som att det är många som undrar hur dom ser ut och vad dom handlar om,
jag vet inte riktigt vad ni vill att jag ska skriva om heller,
ni får som sagt jätte jätte gärna ha önskemål, och ja, skriva vad som behövs mer/mindre, och blablabla
vad du tycker helt enkelt, I appreciate it guys ; )

föresten så är jag så sjukt trött på den här headern =  bakgrunden och allt sånt
fast jag har nog aldrig riktigt trivts med den, hjärtan och sånt känns inte riktigt som jag :S
så nu har jag börjat klura på en annan, om jag får hjälp med att lägga in den :P
haha, så vad tycks?
bilderna är inte riktigt jämna och jag funderar på att byta ut någon av dom,
kanske lägga till något framför dom och förstora upp texten?
säg nu vad ni tycker !
;)



Kommentarer
Postat av: olivia

jag tycker att den där bakrundsgrejen är superfin :D

2008-08-17 @ 11:17:34
URL: http://http://callmesometimes.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag tycker den är jättehärlig! Bilderna är en språkresa i ett nötskal, ;)

Tackar för din blogg, den är underbar.

Kramar.



Om du vill kan du kika in på min blogg (: skriver faktiskt också om språkresan :)

2008-08-17 @ 21:52:55
URL: http://felicitybyfelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0