måndag.

jäkla skit väder `-´
haha, nää, eller joo
det regnar och blåser sönder, det var ju inte jätte fint väder igår heller så det känns lite som att sommaren är över :'(
snart så går solen upp när man går till skolan och ner när man går där ifrån,,
det gör skolan såååå mycket roligare ...
nää, jag skulle ju inte påstå att jag längtar presic, skolan i torquay var mycket roligare, och inte lika lång :P
hahah. men vilken grym sommar det har varit endå :D
idag så har jag varit på ikea, roligtroligt, det var väldigt mycket folk.
men jag och min syster hittade kladdkaka,kanelbulle och någon annan kaka - ljus
kladdkakan och den andra kakan luktade jätte gott, så 2 kladdkaka och 1 annan kaka ljus står på ett bord i mitt rum.
om det fortsätter vara sånt här väder så kommer dom ju tändas ofta :P
ikväll så ska jag bara kolla på film/tv och dricka varm choklad, tror att jag håller på att bli sjukt så jag får passa på att kura ihop mig medans det regnar, lite mysigt är det ju endå tycker jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0