frågor & svar

på packlistan som du har skrivit står det EF medlemskort och jag undrar vad du får medlemskortet ifrån???

svar - medlemskortet får du några veckor innan avresan med en av fakturorna :)

t.ex om jag ska skriva att folk ska gå in på din blogg. då kanske jag skriver naomis blogg eller nått och om dom klickar på ditt namn så ska dom komma till din blogg. hur gör man det?

svar -
först så skriver du hela texten, såklart, haha :P
sen så markerar du det ordet du vill att man ska trycka på för att komma till sidan du länkar till,
efter att du har markerat ordet så trycker du på länk ikonen, det ser ut som en liten bit på en kedja presic under där du väljer text och brevid bild ikonen och html ikonen.
länkens URL är webb adressen, alltså den adressen som står när du har gått in på sidan i rutan längst upp.
om du ska länka till den här bloggen blir det alltså
http://naomifeatef.blogg.se .
kopiera hela webbadressen och klista in den, du kan välja om du vill att sidan ska öppnas i ett nytt fönster eller samma,
och längst ner vilket/vilka som man ska trycka på för att komma in på sidan,
det där blev en väldigt krånglig  förklaring kanske men jag hoppas att du förstår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0