2008-06-28 torquay


dagen började såhär: vi skulle till en vattenpark men jag ville verkligen inte ville följa med.
jag pratade med  maria, min ledare, som sa att det var okej att jag stannade i torquay, hon var en väldigt bra ledare by the way.


det var jätte skönt väder så jag gick runt och kollade på stan och köpte lite presenter.
sen så gick jag och åt frukost på marlows juice bar, och en fruktsallad från mark and spencer.
dom har bäst smoothisar !




sen så kom alla tillbaka från vattenparken så jag mötte upp the bloody swedes på the pavillion och hämtade ut våra tröjor, jag älskar den !!!
sen så gick vi till mc donalds (suprise!) och åt lite skräpmat och löjlade oss, hahaha.
sen så var det dags för skolan, vi fick skriva poem med olika ord, anthonys lektion var lika rolig som vanligt !




efter att jag hade varit hemma och ätit hemma hos värdfamiljen så sammlades vi vid the clock tower och åkte till paignton pier, mysig pier med en spelhall inuti.
malala och ann-sofie blev utslängda, lång historia om en sur gubbe som ville ha vinsten, ett missförstånd helt enkelt.
hahah, men efter som att vi alltid håller ihop så hängde resen av oss med ut och hade hur kul som helst, herregud vad jag skrattade mycket.
fint var det också med solen som gick ner
sen så gick vi till bussen och sjöng sveriges national sång för våran engelska ledare jamie.



Kommentarer
Postat av: Elisa

Hoppsan, vet inte om du märkt att detta inlägg ligger i "resedagboken från malta -07 " -kategorin.

Kram

2008-12-27 @ 22:33:27
Postat av: ellinor

hej, skulle jag kunna få din msn ?

för jag ska till malta denna sommar o vill fråga ett par frågor, för du har väl varit där på språkresa ?

(:

2008-12-29 @ 20:45:30
URL: http://nuses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0