behave


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du till USA själv?

2008-12-13 @ 18:31:24
Postat av: Liselotte

Jag måste säga att du har blivir super dålig på att uppdatera. Man förväntar sig så himla mycket när man klickar sig vidare till Naomi Feat Ef, men man får ingenting ibland. Man går in på sidan ett X antal gånger men ser bara samma gamla inlägg. Jag tycker att när EF marknadsför din blogg så får man ansträna sig lite och kanske svara på frågorna lite snabbare också. Jag känner mig så himla dum nu när jag skriver så här till dig. Jag känner mig som en idiot att jag sitter och ger så mycket dåliga ord till en sån jätte bra blogg. Men jag känner att jag måste. Hoppas verkligen att du inte tar illa upp eller att du tar det personligt. Jag älskar din blogg men uppdatera och skriv mer i din blogg. Det är också så onödigt att du lägger in en bild och har rubriken '' Behave '' och man inte försår vad bilden menas, Jag menar isåfall kan du skriva det här ska jag köpa och så vidare. Så gör du ofta. Förlåt förlåt förlåt! Men snälla uppdatera mera! Inget illa menat som sagt!



Kram



Liselotte

2008-12-14 @ 00:52:12
Postat av: Labbo

Jag tycker din blogg är superbra! ;) tack för all hjälp du har ger alla!

2008-12-14 @ 16:05:19
Postat av: smile

titta gärna in på min blogg och kolla det superbra erbjudandet från fargadelinser.se! =)



http://smilin.blogg.se

2008-12-14 @ 16:09:20
URL: http://smilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0