en trött dag

hello boys,
hahah, där kom den igen.
våran bambatant sa så idag, det var lite roligt.
en annan rolig sak var att min minsta lilla syster jáel tyckte att rödbetts sallad lät som rövsvetts sallad så nu har hon gått runt och sagt att dom får rövsvetts sallad i skolan.
hahah, ni skulle sett mammas min ;)

min kompis lisa skulle få mig att bli lite piggare idag när jag var så trött att jag kanske gick i sömnen.
hon skulle låtsas banka huvudet i skåpet, haha, sen så skulle hon få det att se så verkligt ut som möjligt.
och sista gången så råkade hon banka huvudet i skåpet på riktigt, hon såg jätte chockad ut och jag kunnde inte låta bli att skratta.
till och med när jag tänker på det nu är det roligt, haha, som tur var så gjorde det inte så ont..

idag så har jag även haft teater föreställning 2 gånger för 7:orna i skolan.
så jag var där halv 8,, nästa fredag är det lucia och då ska vi vara i kyrkan klockan 7.
jag blir helt nervös inför hur trött jag kommer att vara :O

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0