frågor & svar

Hej. Jag och min kompis skall nog åka till Torquay sommaren 2010 och jag skall bo på village och min kompis i värdfamilj, kan man vara med varandra ändå på fritiden och sånt??
svar -
yes, om ni t ex åker på classic så kan ni välja olika boenden och fortfarande vara i samma grupp.

lägg ut liet bilder från språkresorna och skriv vilka ställen man inte får missa i Torquay och där du var på malta. skulle vara kul att veta!
svar -
kolla gärna på resedagböckerna från resorna.
men absolut, jag kan göra ett litet sammlingsheat snart.
och tema på båda malta och torquay kommer efter jul någon gångt :)

och lägg ut mer om din usa resa!
svar -
när jag vet mer så kommer det.
sen så ska jag ta fram lite fakta och liknande.

var det inte florida eller californien du skulle till?fick du resan av att du jobbade ihop poäng i ef crew? och i såna fall,fick du torquayresan på samma sätt?
svar -
jag var ganska inställd på kalifornien eller flordia först, men tillslut så blev det new york, grymt!
jag fick inte mina resor genom ef crew, inte någon av dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för att du svarade på min fråga:)^^, men kan man vara även om man åker på Internationell resa? har du varit på det?

2008-12-10 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0