hemma

idag så har jag varit på danshuset hela dagen och repeterat.
eller jag åkte in och kollade på lite julklappar också, jag fick faktiskt köpt till 3 personer.
bara några mer to go.
jag försov mig imorse så pappa väckte mig 7:25 och sa att vi skulle åka om 5 minuter.
tjoho, jag har alltså inte varit hemma på hela dagen efter som att jag precis kom hem.
jordan joinade mig halv 8 nu på kvällen och glömmde min mat som jag äntligen skulle få äta i bilen.
hahah, om blickar kunde döda....
så nu ska jag gå och fixa något att äta,,
cio sålänge

Kommentarer
Postat av: Jordan:)

så nu vill du att jag ska dö också :'''O ;)

det var ju mammas fel! hahah:*

2008-12-17 @ 15:44:41
URL: http://himmelskrora.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0