imorgon är det jul.

städningen går sådär, som det brukar gå när jag ska städa.
haha, men julklapparna är iallafall inslagna.
kör ni också med att man får öppna ett paket på morgonen?
hur firar ni jul?
själv så kommer hela släkten hit från pappas sida och det brukar bli runt 30.
detta året kommer mormor & morfar med sina partners en liten stund också.
det brukar bli livat med mycket skratt och lek.
min släkt är helt enkelt bäst tycker jag.
ingen dricker alkohol i min släkt och det tycker jag är väldigt bra.
alla får välja ett paket på morgonen att välja, och sen när släkten kommer så lägger dom dit sina paket.
vi äter flera gånger om, hahah, julen är härlig tycker jag även om det inte är någon riktig julkännsla.
lite snö kunnde det väl endå ha varit?
just nu ligger bara alla syskonens paket under granen och det är faktiskt ganska fullt.
nu ska jag göra kladdkakan tills imorgon efter som att min bror inte orkar.
latmask..
hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0