jag ser det snöar.

det snöar.
nu hoppas vi bara på att det snöar jätte mycket till och att det ligger kvar till julafton,
idag i skolan så lyssnade vi på en föreläsning.
han som föreläste var föredetta missbrukare och kriminell, per hete han.
verkligen verkligen jätte bra.
i 2 timmar så satt alla 8:onde klassare på hela skolan helt tysta och lyssnade.
det är ju ett under bara det.
hahah.
men han var verkligen bra, jag kommer gå och tänka på det han sa jätte länge nu,.

nu ska jag spela rockband med mina bröder
solong ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg

2008-12-03 @ 14:38:24
Postat av: Anonym

per lifvergren va??

Jag missade han när han var i mitt lilla samhälle. Ångrar det jättemke.

2008-12-03 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0