julklappar idag igen

hello darlings.
jag har handlat julklappar idag också, bara mamma & pappa kvar nu.
har ni några tips?
jag har nämligen ingen idé just nu på vad jag ska köpa.
mamma köpte björn gustafsson´s dvd så nu ska jag väl hela familjen bänka sig framför den med en väldigt stor godisskål, jag gissar att jag kommer skratta ganska mycket (läs: hela tiden)
men före jag gör det så ska jag fixa och trixa lite med fillepilles julklapp, vi ska ha en engen julafton imorgon.
finns det något mysigare?


Kommentarer
Postat av: louise

Jag ska till Malta på språkresa nästa sommar!

Ja, men jag är verkligen huuur dålig som helst på att packa så jag är redan vääldigt orolig om hur det kommer att gå.Så, hur mycket kommer man vara tvungen att släpa på väskan från flygplatsen till sitt rum (global village)? Och finns det handdukar på rummet (läste det någonstans nämligen) eller måste man ta med sig ännu fler handdukar?

2008-12-20 @ 20:15:18
URL: http://WaterWay.devote.se
Postat av: Anonym

Vad tycker du är bäst Global Village eller Värdfamilj?

2008-12-20 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0