lördag

god morgon.
jag tänkte på att det är nästan lika många månader tills jag åker nu som det är sen jag kom hem från torquay.
och dom månaderna har gått fort nu när man tänker på dom så här i efterhand.
så snart snart.
fast när jag tänker på skolan så känns det väldigt långt bort, ush.
jaha, jag sitter och nördar the hills, och sen så tänkte jag sy ett linne.
för. tadam. jag fick en symaskin i julklapp.
en fin begagnad som ser sådär lite härligt retro ut, det ska bli kul att testa den.
jag tänkte också lägga upp lite kort från min julafton, lite från malta och torquay, och såklart svara på alla frågor.
hoppas att allt hinns med idag då jag har några andra grejer jag måste göra också,
jag funderar på att börja lägga ut mer bilder här på bloggen, bra idé eller inte bra idé.
anyways så hörs vi mer idag.
ha en bra dag, kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra idé!



Ska du till Usa 2 gånger nästa sommar?

2008-12-27 @ 12:29:11
Postat av: Anna

-Bra idé !!



Hur uttalas Torquay XD ?

2008-12-27 @ 13:42:19
Postat av: Maja

Bra idé

2008-12-27 @ 15:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0