nyårsafton.

woho, snart är det 2009.
har det varit ett bra år för er?
ska ni ha några nya nyårslöften?
och gick det förra bra?
eller vad har ni för planer för dagen?

själv så vet jag inte riktigt hur jag skulle sammanfatta 2008, det känns så svårt att skriva ner ett helt års kännslor och händelser på några rader.
men jag kanske skulle försöka iallafall lite senare, månad för månad.
och faktiskt så har ju bloggen hängt med i 9 månader av 2008, sen den 1 april då det första inlägget kom.

vilken ändring det har blivit enligt mig själv från första inlägget till nu.


vi skulle väl kunna göra en liten utvärdering på bloggen?!

bra?

dåligt?

vad ska det finnas mer av och vad ska det finnas mindre av?

det skulle verkligen hjälpa mig och framför allt vara väldigt roligt att läsa :)

så kritik, posetiv som negativ - bring it on.
jag skulle verkligen uppskatta väldigt mycket om du skriver något!




Kommentarer
Postat av: Elina

Jag uppskattar din blogg väldigt mycket!! jag har faktiskt inget att klaga på. jag läser den så ofta jag kan! Fortsätt skriv så här tycker jag!

2008-12-31 @ 12:42:29
Postat av: Felicia

Jag tycker bloggen är bra!

Toppen för de som inte har varit på språkresa förut, och för alla oroliga föräldrar såklart ;)

Skulle vara roligt med lite fler bilder från dina resor tycker jag! Och kanske en ny layout passar bra som förändring.

2008-12-31 @ 13:05:45
URL: http://felicitybyfelicia.devote.se
Postat av: kristin

hej, din blogg är jättebra! jag tycker också att den ska innehålla lite fler bilder från språkresor & annat! Och så ska du fortsätta skriva såklart! Ja kanske en ny layout som hon felicia skrev skulle vara lite kul också! :)

2008-12-31 @ 15:10:52
URL: http://kristinke.blogspot.com
Postat av: Felicia

GOTT NYTT ÅR! :)

2008-12-31 @ 16:35:36
URL: http://felicitybyfelicia.devote.se
Postat av: Anonym

hej naomi (:

jag vill bara säga att jag älskar dig blogg ;D



jag älskar ditt sinne för mode & sånt, dt gör jag verkligen!

jag undrar vilka är dina favorit affärer??

jag vet att du gillar www.asos.com , va??

men om du ville vara snäll & säga vilka så skulle dt va snällt av dig (:

för jag är ganska blyg & vill inte sticka ut!

men jag ska försöka!

kram olivia

2008-12-31 @ 20:23:46
Postat av: emelie

heej heej :) o gott nytt år alla (:

ja tycker din blogg e skit bra (; de va skit kul att läsa om din språkresa oxå eftersom att ja ska åka iväg nu i sommar med par kompisar :D men som dem andra har sagt så om du har fler bilder så skulle de va kul att se dem ;D tycker ja ilf x)

kraam kraam

2009-01-01 @ 12:58:01
Postat av: Anna

Jag uppskattar din blogg väldigt mycket

Jag tycker att du är flitig med att besvara frågor och såhär. lite fler bilder maybe. (fast du kanske redan har visat de flesta? )

Ha en bra forts

kram

2009-01-02 @ 01:55:03
URL: http://annaringbys.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tkr din blogg är jättebra som den är, jag ska till malta i sommar och då är dt ju roligt att läsa om din resa där.. :)

tack !

2009-01-04 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0