skolavslutning

jag är fri !
iallafall från skolan,,, i 3 veckor.
men hey, just nu är jag bara glad att änu en termin är avklarad.
och usa resan(orna) kommer närmare!
kom ni ihåg att jag skrev i måndags att jag var med fillan och gjorde en väldigt rolig sak?
vi gjorde egna julkort som vi delade ut till några kompisar idag, 6 st olika skrev vi ut, jag lägger ut ett här och resten kommer väl upp på min bdb snart om ni vill kolla :)
nu ska jag åka in och köpa resten av julklapparna,
så jag slänger väl på mig dom bekvämaste och samtidigt smidigaste kläderna jag har.
jag gissar att jag inte är ensam om att ha lite julklappar kvar att inhandla?
hejdå :*


kan ni se vad vi föreställer?
fillan till vänster och jag till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0