morning.

frukosten är uppäten, yoghurt med hallon och varm choklad.
yam, framför någon gullig julfilm på 5 om en liten söt skitunge som skulle förstöra ett bröllop.
imorgon är det julafton, ser ni mitt försök att hjälpa julkännslan på traven här på bloggen?
snöflingor.
jag vaknade med världens huvud värk och riktigt härlig hosta, men huvud värken går väl över om inte annat får jag väl leva på huvudvärks tabletter.
och hostan kan jag ju leva med.
idag så ska jag göra allt jag inte gjorde igår, haha.
jag hängde med in till stan med restan av familjen och hjälpte min bror med lite julklappar.
jag fyndade en snygg kavaj i mjukistyg kan man väl säga för 60 kr.
jag kan visa den sen.
så idag så ska jag städa, slå in dom sista julklapparna.
men först så ska jag väl hjälpa till att rulla köttbullar eller något.
engelsktalande personer kan verkligen inte säga ö, och köttbullar är ännu värre,
tro mig jag har testat på båda min språkresor.
hahah, alla svenskar har ganska kul åt det iallafall..
hela släkten kommer hit imorgon så vi blir över 30 personer iallafall,
fast bara med familjen så är vi ju 10, nej 12 imorgon.
vi hörs sen :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

är två veckor för lite att börja med?är det varmt på malta på sommaren? och har ef tvåveckorsresor till eastbourne/hastings?

2008-12-23 @ 14:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0