frågor & svar

hej, skulle jag kunna få din msn ?
för jag ska till malta denna sommar o vill fråga ett par frågor, för du har väl varit där på språkresa?
svar -
självklart, [email protected].
ni som känner att ni hellre vill maila eller skriva era frågor via msn får självklart göra det :)

Men du alltså jag har tänk att blogga när jag åker iväg på min språkresa i sommar. Men liksom hur fick di ef att marknadsföra din blogg och såhär? Måste man ha varit iväg en gång innan.?
svar -
förlåt att jag skrev så jag tog bort den meningen.
det är inte alls så det funkar, men du kan ju blogga så dina föräldrar och vänner kan läsa när du är iväg.
eller skriva resedagbok, det är kul att läsa upp / låta andra läsa när du kommer hem.

jag har en fråga!
- får man läxor när han är på lektionerna på malta elr nått annat ställe??
svar -
nej, inga läxor.

Hej! ^^
Hur var det att bo på Global Village ensam? Vad var enklast om man reser ensam - Global Village eller Värdfamilj?
Hur bodde du när du var i Torquay?
När du bodde på Global Village var det fult av ungdomar eller inte.. inte så många?
Kram! :)
svar -
jag har ju aldrig bott på global village när jag har åkt själv.
jag bodde ju på global village när jag åkte till malta, med min syster, men man delar ju alltid rum med några/någon andra studenter.
du får känna helt själv vad som passar dig bäst, du kan läsa mer om dom olika boendena på ef´s hemsida (finns under länkar).
när jag åkte till torquay så bodde jag i värdfamilj, och båda boendena är bra på olika sätt.
på global village så bor det ungdomar som åker med ef över hela världen, så det brukar blir ganska många.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Naomi. jag läste den här artikeln http://forum.svt.se/jive/svt/thread.jspa?threadID=19062&tstart=0

och nu vet jag inte vad jag ska tror längre.

2008-12-30 @ 11:51:32
Postat av: Anonym

artikeln handlar om språkresor på malta

2008-12-30 @ 11:52:01
Postat av: emelie

men asso personen som skrev artikeln hade väl bara jävligt mkt otur. förhoppnigsvis så e de ju inteså på alla ställen? ja ska till malta nu i sommar fast ja ska till st pauls, så ja hoppas att de e bra där ilf =)

2008-12-30 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0