chokladpudding feat grädde

honey i´m home,
jag vet inte varför jag säger så hela tiden,
men nu är jag iallafall hemma, och äter choklad pudding.
yes,
hade ni såna där självklara grejer när ni var små, typ som jag och min syster jordan
jag hade choklad pudding hon hade grädde
jag rosa hon lila
jag makrill hon leverpastej  (hahaha)
jag långt hår hon kortare

nu är det ju inte alls lika mycker så men fortfarande lite grejer.'
idag så träffade jag föresten en kompis jag inte hade sett på flera år, det var roligt.
jag & jordan lekte alltid med henne när vi var mindre.

nej, nu ska jag läsa sofies mode och sen kolla på prison break,
svaret på alla frågor kommer snart, kanske imorgon?
jag har ju ingen dans,
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0