22 december

idag så skulle jag vara med rebecka, våran tradition.
men hon låg hemma sjuk, damn it.
fast jag kom på att det är mest synd om henne som kanske är sjuk på julafton,
som faktiskt är i övermorgon.
så idag så får jag väl städa eller något annat roligt.
hahah, jippi.
jag vill baka pepparkaks hus och pepparkakor eller något annat juligt.
för att hjälpa julkännslan på traven liksom.
jag och rebecka brukar baka pepparkakshus tillsammans men jag får väl göra det själv det här året då,, om ingen vill hjälpa mig.
hahah, förra året så blev det ju sådär kan jag ju säga, väggarna gick sönder och glasyren rann.
nej, nu ska jag försöka få ordning på min dag,


förra årets pepparkakshus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0