bowling.

nu är jag tillbaka igen, lite förvirrande med alla inlägg antar jag?
jag fortsätter där jag slutade helt enkelt, jag har skrivit i en bok istället för på datorn så jag lägger bara över det :)

bowling.
idag så bowlade vi igen,
det gick inte så bra, hahah,
jag var ur form om man säger så, från 107 poäng till typ 60 eller något, nja, inte en bra bowling dag,
men det var ganska kul iallafall,
hhah,
när vi väntade på att vi skulle få bowla så spelade vi på gosedjurs maskinerna och anna hjulade,
amalia rammlade på bannan :P
det ser ut som att hon gråter på bilden men hon bara skrattade jätte mycket, som alla andra :P
jag kunnde inte ha på mig bowlingskor för min fötter är hemska,
jag kan knappt ha på mig flippflopp,
hehe

    

Kommentarer
Postat av: Malin

Hemma från Malta är jag. Du förstår nog att jag hade den bäst :D



Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=25638

jättebra hemsida där man kan samla ihop poäng och av poängen får man biobiljetter och presentkort! Skitbra och graaaatis :)

2008-07-07 @ 14:17:21
URL: http://fajv.blogg.se/
Postat av: Malin (Malala)

Haha, lilla Snuttan ^^ <3

2008-08-24 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0