bye torquay :'(

i´m gonna miss you big time ..,
snacka om att jag var trött i morse eller, jag stängde av min väckar klocka i sömmnen, jag funderade på att inte gå och lägga mig alls men jag sov i 3 timmar i allafall,
som tur var så ringde min kära syster mig klockan kvart över 5 och fick mig att vakna, fast då var hon inte så kär kan jag ju säga, hhahah, men jag vaknade iallafall ;)
jag packade det sista, typ pjamasen och sånt, det var för tidigt för att jag skulle vara hungrig så jag åt ingen frukost,
så klockan 10 i 6 så skjusade richard mig och gjulia (italienaren som jag bor med) till coachstation och sa hejdå,
och klockan 6:30 så satt alla på bussen som började köra mot london, lite svårt att fatta att man bara lämnar torquay bakom sig nu,,
dom har sjukt mycket highschool musical grejer här, peruker, underkläder till och med till vuxna, godis, smycken,kläder, allt !!
så det tyckte jag skulle blir lite skönt att slippa, haha, och gissa vilken film dom satte på i bussen?
men buss resan gick okej, dom 5 timmarna gick faktiskt ganska fort,
vi stannade 1 gång vid ett ställe där det fanns några affärer och sånt,
så jag köpte lunch där :)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0