the end ?

idag så åker jag hem
idag så måste jag säga hej då till alla mina nya underbara kompisar
idag så tar min språkresa slut

klockan 7 ringde klockan och jag kämpade verkligen med att gå upp,
shit va trött jag var igår kväll, så jag packade inte klart, alltså var jag tvungen att packa det sista nu på morgonen,
och det hade jag ingen lust med :P
hahah,
problemet då,,
göteborgarnas plan går klockan 18:00 från stranstead, stockholmarnas klockan 18:00 från heathrow och skåningarnas klockan 13:30 från stranstead,,
det hade blivit något fel, det var tänkt att göteborgarna skulle åka med stockholmarna fast vi skulle ju inte till samma flygplats, tror jag iallafall att det var,,
göteborgarna hade iallafall ingen buss så vi fick åka med skåningarna som checkade in klockan 12 till flygplaten,,
ledaren vi skulle åka med kom från hastings och kom inte för en klockan halv 4,, så vi satt där utan ledare hela den tiden, så det blev en hel dag på flygplatsen.. kulkul

men, att säga hej då till alla !!
fy, va hemskt, alla bara grät och såg jätte ledsna ut,,
det var inte kul alls,
det var sorgligt att säga hej då till alla, men det var änu mer sorgligt att säga hej då till dom man hade varit med mest,
helt overkligt att tänka att man inte skulle träffas imorgon och kanske aldrig mer igen,
jag har haft sjukt roliga och underbara 3 veckor med dom här personerna och nu ska vi säga hej då?
alla har sagt det massa gånger, att snart åker vi hem, men jag har liksom aldrig riktigt fattat att det händer på riktigt,
för en jag stog där och skulle säga hej då till dom massa personer, efter som att dom flesta åker från stockholm,
på bussen till flygplatsen så var alla helt tysta i säkert 1 timme, jag visste inte riktigt vad jag skulle tänka,,

sen som sagt så satt vi på flygplatsen jätte länge till gruppen och ledaren vi skulle åka med kom från hastings klockan halv 4,
JAG HATAR RYAN AIR !!!
min väska vägde 17 kilo när jag åkte hit och det fick tydligen bara väga 15 på tillbaka resan,,
självklart att tanten i inchecknigen sa att jag skulle få betala övervikt,
så jag fick packa ut dom tyngsta kläderna ur min väska till en plast påse jag hade med mig, alltså blev det 2 handbagage, jag hade lite halvt panik, nästan alla andra hade redan checkat in..
och då kom det 2 hur snälla och gulliga tjejer som helst och frågade om jag behövde hjälp,,
åhh, jag blev så glad att jag ville pussa dom båda två, tyvärr kommer jag inte ihåg vad dom hete
:S
så det gick bra tillslut och det var lungt att ha 2 handbagage,
planet var försenat i 2 timmar,  men själva flygningen gick bra,
väl framme i göteborg så var det inte så sorgligt efter som att jag bara hade en person kvar att säga hej då till,
tur var väl det för jag vet inte hur många mer förväl jag hade klarat av :P
haha, sen så fick jag träffa min familj igen <33
det var kul att träffa dom efter 3 veckor, jag har så mycket att berätta men det är så svårt att förklara på något sett,,
hur underbart det har varit går inte att förklara, det måste upplevas
-

jag tog inga kort på själva avskedet eller på flygplatsen, det var för sorgligt och min kamera är lite knäpp just nu,,

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skummt ... jag åkte också från hethrow och jag fick ha 25 kilo på hemresan...

2009-04-14 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0