:)

okej, jag får lite dåligt samvete för att jag inte skriver något i bloggen just nu,
vad vill ni att jag ska skriva om?
jag är bara ute vid havet hela dagarna nu eftersom att det är så fint väder, 30 grader liksom, hur ofta har vi det i sverige?
och vet ni en sak jag gör?
jag byter jätte ofta ut ord till engelska, och ibland när jag inte tänker mig för så börjar jag prata och skriva på engelska, det är coolt ;)
hahah, nu när man kommer hem så märker man verkligen hur mycket man har lärt sig och att man har vant sig vid språket,

FATTA ATT JAG LÄNGTAR EFTER REUNION PARTY !!!!
den 27 september på fryshuset i stockholm,
jag kommer krama sönder alla :P
hahahah, nää , men det ska bli sjukt kul !
ni som har åkt ska väl också dit hoppas jag, ?


men ha det bäst nu ; *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0