excursion dartmouth

idag så var det utflykt till dartmouth,
vi åkte buss ditt direkt efter skolan, jag fick något jätte konstigt till lunch idag som inte var gott så jag var ganska hungrig,
men det tog kanske ca 2 timmar att åka ditt och när vi kom ditt så gick vi på townwalk,
alla var trötta och helt sega så vi slutade borta vid hamnen och gick för att hitta något att äta,
malala åt en skum fish and chips och jag och anna gick till det gulliga bageriet vi hade gått förbi förut,
det såg ut som ett litet sago bageri tyckte vi, hahah :*
jag köpte en jätte stor och god donut och en choklad grej,
mjaa,  dagens lunch var god :)

  


sen så fick vi gå i det jätte stora och roliga shopping centret i 1 timme, alldeles för lite tid, men jag köpte en klänning från topshop , typ den ända affären vi han gå in i ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0