fråga,

Jag funderar på att åka på surf camp i Kalifornien, och jag måste bara fråga, är det jätte strängt när man åker iväg? Jag menar är det stränga tider och får man nästan inte göra någonting utan att ha någon med sig? Skulle vara tacksam för svar. Puss & kram


svar: 
åhhh !!
kalifornien!, min "drömm" är att åka till usa också, florida kanske ? 
hahhha ;)
men nu till frågan då,,
jätte strängt är det väl inte men man ska följa reglerna,
dom är ju satta för din säkerhet, ef strävar ju efter att du ska lära dig, ha kul och känna dig säker.
och om det betyder att du måste vara hemma en viss tid som alla andra måste vara hemma vid, gå med en kompis på kvällarna, följa dom andra reglerna, så tycker inte jag att det är så farligt.
ef har ju ansvaret för dig, men om du kommer hem 20 min försent på kvällen för att du missade bussen så är det ingen större fara om du förklarar läget.
det känns inte som att man följer några regler på det sättet tycker jag, iallafall inte för mig,
det är ju samma för alla, så allt känns väldigt avslappnat och skönt tycker jag,
ledarna är coola, snälla och finns där om man behöver prata om något.
jag tänker iallafall inte så mycket på regler när jag är iväg, det är liksom bara så,
och det är det som gäller inget annat.
jag hoppas verkligen att du förstår vad jag menar, om inte så får du fråga igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer det säg att både du och din mamma är med i katalogen? jobbar din mamam på ef?

2008-07-21 @ 00:13:17
Postat av: tack för svar!

Jag vet, när jag läste att man kunde åka på surf camp i kalifornien fick jag spratt. Två drömmar på samma gång, dvs surfa och åka till Kalifornien. Jag förstår. Det är ju bra att ledarna är coola och snälla. Tack så hemskt mycket. Kram

2008-07-21 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0