idag så har jag haft en munk inkletad i ansiktet :)


idag så har jag...

- suttit i en bil i 3 timmar nonstop
- kletat en munk i ansiktet på min lillebror,, 2 gånger
- fått en munk in kletad i ansiktet ,, 2 gånger
- inte kunnat sova för att det har regnat så mycket
- träffat en kompis jag inte sett på länge
- skrattat så att jag har börjat gråta
- lyssnat på samma låt flera gånger om
- fått hem ef katalogen som jag är med i


mjaa, det är väl ungefär vad jag har gjort idag,
har ni också beställt hem ef katalogen?
min mamma är med där i också, hhah, på första sidan till junior resorna,
imorgon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, kanske gå på bio?
någon som har något film tips?
satc filmen?
är den bra?

lite många frågor där kanske ;)
men ha det bra så länge !
kram naomi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0