jag är trött.

förlåt att jag inte har skrivit på så länge, jag hittade kamera grejen idag så bilderna är inlagda,
men jag har packat sen jag kom hem från discot och nu ska jag gå och lägga min snart,
jag ska upp om 4 och en halv timme igen.
jag är trött nu och kommer vara äckligt trött då xD
haha, jag mår illa när jag tänker på det ,
ha,
vi ska iallafall sammlas klockan 6 på morgonen på coachstation och sen åka iväg klockan halv 7 till london,
det tar ca 5-6 timmar tror jag,
sen så får vi väl se vad som händer,
haha, men på söndag åker vi hem till sverige iallafall,
jag tror inte att det kommer finnas internet i london,
men jag lovar en riktig ordentlig och bra uppdatering när jag kommer hem :)

see u :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0