laserdome.

jag älskar laserdome, jag hade faktiskt års kort på det förra året,
fast jag tänkte inte så långt så jag hade vit linne på mig, men det syntes bara i rummet man går in i före,
inte det man spelar i,
malala hade en vit bh och en ljus grön tröja över så det lyste igenom, hahaha, det var lite kul ;)
det var lite annorlunda med där jag brukar spela men det var väldigt roligt iallafall, och jag fick minus poäng :P
dom 20 minuterna som vi spelade gick väldigt fort,
förutom våran grupp så var det 3 små killar som spelade som sköt på allt dom såg xD
hahah

sen så gick jag, anna, rebecka och patricia till glassbaren och åt glass,
det var mysigt, :)

   

Kommentarer
Postat av: Malin (Malala)

Haha, jag och Ann-Sofie "bowlade" med finnrg*n ^^ (A) nej men vi satt och illglodde på han xD

2008-08-24 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0