onsdag.

idag har det varit en väldigt trevlig dag,
haha,
till och börja med har det varit varmt !!
väldigt varmt, man ville ju bara bada hela tiden.
men inte jag :)
eller alltså jag gjorde det inte iallafall :P
jag, jordan och daniel (min lillasyster och storebror), åkte in till stan och tog en fika på ett mysigt café brevid hamnen.
och sen så gick vi på bio, hancock för att vara mer exakt,
och mjaa, den var väl okej, 2,5 / 5 toasters ;P
haha, den var inget specielt, fast det var synd om honom ibland och det var värsta glassiga slutet, höhö
i mellan det så hann vi tvinga på daniel att prova ett par byxor för 100, först så ville han inte ens gå in i affären,
menmen, jag och jordan såg så farliga ut så att han gick in och provade, efter lite tjat, haha
han köpte dom faktiskt :D
hahah,
det var jätte skönt väder när vi kom ut från bion till och med,
sommar kvällar är så mysiga, ;)

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0