Question?

nu när jag har varit borta så har jag inte svarat på några frågor,,
och det känns ju inte så bra :P
så nu får ni som har ställt frågor som jag inte har svarat på ställa igen helt enkelt,,
och ni andra som inte har frågat frågorna får självklart också fråga,
fråga på , om presic vad som helt (nästan), ef,språkresor, när jag var iväg, om mig, reunion party,
 jaa, vad ni nu vill veta helt enkelt,
så svarar jag på alla frågor imorgon någon gång,, om det nu har kommit in några
för på tisdag så ska familjen åka till skåne i 3 dagar, och där finns det nog inte internet, så passa på att fråga nu för jag vill ha massa frågor  :)

här eller på..
mail -  [email protected]

hhaha, lite många fråga i den texten kanske?


Kommentarer
Postat av: tina

Hur funkar det med grupp indelningen på språkresorna. Jag ska åka till Malta på internationell kurs. Kommer alla svenskar jag åker dit med vara i samma grupp under hela resan eller kommer vi splittras?

2008-07-13 @ 19:53:44
Postat av: olivia

vilket var roligast, malta eller det svåra..ehh...ja england ??

2008-07-13 @ 21:12:14
URL: http://callmesometimes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska också som tina på språkresa till malta om exakt 6 dagar

2008-07-13 @ 23:26:59
Postat av: Anonym

oj, råkade skicka... fortsättning:



Jag ska också som tina på språkresa till malta om exakt 6 dagar, det ska bli väldigt kul. Jag åker internationell 14-18, kommer det vara mer än svenska, danska, norska? kommer vi dela rum med dessa? finns det mygg?



tack på förhand :D



2008-07-13 @ 23:29:22
Postat av: Anonym

Hur funkar det med aktiviteterna på kvällarna om man bor 1 timme från där man träffas? Går det bussar så sent på kvällen hem?

2008-07-14 @ 10:20:25
Postat av: Isabel

Hej Naomi!



Jag undrar hur pass mycker mer engelska man lär sig, blir man säkrare på att prata eller hur utvecklas man, hur har du utvecklats, är det mycket språkträning eller är det mer om kultur osv??



//Isabel



2008-07-14 @ 14:09:19
Postat av: bellan

Hej,Toppen blogg!!! Har följt dig varje dag hela resan, har själv bokat en språkresa till USA, Kalifornien till nästa år! Vad tyckte du var bäst, värdfamilj eller Global Village? Var det lätt att få vänner, jag åker nämnligen själv?! Ha det bra!

2008-07-14 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0