sunday



- Sunday is named after Sunna, the germanic goddess of the sun.


and it truly has been a sun - day
idag har jag latat mig i solen för det messta,
jag kan inte hitta min plattångs grej så jag kanske har glömmt den i england, därför har mitt hår fått vara som det är idag,
lockigt och ostyrigt med andra ord,
hahha, nää, men det var äna länge sen det var en sån här fin dag,
nu har jag presic kommit hem från en kvälls promenad, jag har gått runt och tagit lite kort med min mammas nya kamera
min kamera är sönder,, igen ,, så den ska in på lagning snart,
jag håller på att lägga upp alla bilder på bilddagboken, men det är sååå segt :P
hhhah, men snart så är alla uppe, det får bli en dålig väder dag snart ;)
nu ska jag äta kvälls mat och sen kolla på film,
glömm inte att ställa frågor tills imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0