1000 solar.

visst finns det en film som heter så?
jag har för mig det?

men iallafall idag har jag tagit 150 kort på bara samma sol, när den gick ner över havet och massa olika varianter,
det är så himmla vackert,

    
 


varför har jag då sett en solnedgång över havet?
joo, för att vi har varit på baycrusie
stavas det så?
men ni förstår säkert,
vi åkte båt fram och till baka till paington.
det var hur fint som helst att se solen och allt,
men vi satt och pratade och sjöng lite :P
hhaha, det blev kallt på slutet men annars var det kul :)

    





nu är klockan 12 och jag ska gå och lägga mig, min hals känns som sandpapper,

om en vecka nu så är jag hemma !!
på fredag åker vi till london och på söndag hem till sverige
,

om en vecka så är jag hemma...



helt skumt




Kommentarer
Postat av: olivia

hejhej.

kan inte du, bara om du vill, titta nästa gång du köper något vad affären heter, eller vet du vad någon affär heter som du har köpt kläder ifrån, jag vet newlook och någon mer men om du har varit inne på någon annan ??

2008-06-30 @ 18:03:44
URL: http://callmesometimes.blogg.se/
Postat av: Malala

Vada hemma? Det har ar varat hem nu ju! :O

2008-07-01 @ 23:34:56
Postat av: anna

Hahaha, ni hade ju iaf sol på er bay cruise ;D

2008-11-16 @ 14:03:43
URL: http://amoilanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0