about my host family -

jaha, efter som att det är så efter frågat så ska jag nu berätta lite om min värdfamilj,

jag bor då hoss familjen o´sullivan,
richard & emma som är gifta och har bröllopsdag imorgon ;)
och deras 2 barn chloé 9 år och sam 7 år,
dom kan inte laga mat men annars är dom snälla :P
jag får ta "hem" kompisar men om jag tar "hem" killar så måste jag fråga,
ehm, dom har sagt - our home is your home - till mig, och aa, dom är snälla :)
jag är inte alls mycket med dom,
praktiskt taget så säger jag bara hey och bye till dom, och äter middag tillsammans med dom också,
men vi pratar ganska mycket vid middagen, kanske för att jag inte äter så mycket :P
haha, nää. men dom är snälla och hon har sagt att hon kan tvätta till oss om vi vill,
jag har faktiskt inte tänkt så mycket på att jag inte sover hemma just nu,
trodde att jag skulle tänka på det mer, men nejnej,
det har gått jätte bra hittills :)
och jag tror att det kommer fortsätta att göra det också,


nu måste jag gå och lägga mig, det blev skit sent igår och jag är helt slut nu faktiskt,
så jag uppdaterar mer imorgon och försöker hinna med bilddagboken också :)

good night darlings :*

Kommentarer
Postat av: christina

åh, det verkar så mysigt! nästa helg ska jag på språkresa till Costa brava och jag längtar otroligt mycket:D ha en bra dag!

2008-06-27 @ 10:32:06
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: maria

Laser din blogg varje dag! Bara sa att du vet!!:)

2008-06-27 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0